Menu

28 lipca 2017

Mycie włosów odżywką

Mycie włosów odżywką
Nie mam łatwego życia z moimi włosami i nie ukrywam tego. Poświęcam im dużo czasu i pieniędzy. Z lepszym, gorszym, albo i żadnym skutkiem. Ostatnio wypróbowaną metodą pielęgnacji przeze mnie jest mycie włosów odżywką. 

Skąd pomysł na wypróbowanie tej metody?
- ciekawość,
- zajmuje mało czasu,
- krąży w sieci dobra opinia,
- a szczególnie polecana dla osób z kręconymi włosami,
- zawsze jakieś rozwiązanie dla nielubianych kosmetyków.

Wygląda ona u mnie tak:
1. Obficie spłukuję włosy wodą. Lekko masuję, staram się je zmiękczyć.
2. Nakładam spore ilości odżywki na skalp i na długość włosów. Rozprowadzam równomiernie.
3. Jeszcze zwilżam wodą (inaczej może się nie pienić).
4. Spieniam i dokładnie masuję skalp.
5. Wmasowuję odżywkę w długość włosów: przeciągam dłońmi pasmo po paśmie, wygładzając włosy.
6. Myję się, słucham rozmów z pod sklepu lub muzyki z telefonu, odżywka w tym czasie sobie działa.
7. Dokładnie spłukuję.


Efekty po użyciu Dove, Advanced Hair Series, Oxygen & Moisture Conditioner:
Dove, Advanced Hair Series, Oxygen & Moisture Conditioner (Odżywka do włosów)
Użyłam jej po powrocie z plażowania. Bez problemu poradziła sobie z domyciem osłabionych słońcem i wodą włosów. Nie spowodowała większego przetłuszczania ani wypadania. Zwykłego szamponu użyłam po drugim dniu, wszystko było ok. Odżywka tutaj dostaje duży +. Więcej na jej temat w osobnym wpisie, TUTAJ.


Efekty po użyciu Hergonu:
Włosów po treningu nie domył. Czubek wymył, ale jak chciałam zrobić przedziałek z boku, niespodzianka dalej przepocone włosy. Zostawił swój dziwny "film" na włosach. Nie spowodował zwiększonego wypadania. Były sztywne i w dotyku wyraźnie było czuć że coś dalej na nich jest. Raczej nie sprawdza się ten produkt w tej metodzie.

Efekty po Crema all late:
Włosy dokładnie domyte, choć resztki z pianki Venity zostały, którą szampon fioletowy zmył jednorazowo, ale o tym w osobnym poście. 
Nie spowodował zwiększonego wypadania, wypadło o wiele mniej niż przy użyciu szamponu, dosłownie pare na krzyż. Włosy po użyciu były miękkie, błyszczące, nie oklapnięte. 
Po umyciu uczesałam w warkocza, i przez pół dnia nic z nimi nie robiłam. Oto efekt, zdjęcia archiwalne rok 2015:
Takiego skrętu już od dawna nie mogłam osiągnąć! Szczególnie z grzywki jestem zadowolona, nawet wyprostowana nie układa się tak fajnie. Jeśli włosy nie będą się szybko przetłuszczać i puszyć, ten sposób może przywrócić mi możliwość chodzenia z kręconymi włosami, bez tony lakieru! Sprawdza się ten produkt również do mycia po plażowaniu. Nie wypadają wtedy wszystkie włosy, są fajnie "usztywnione", nie puszą się, grzywka posłuszna i uniesiona. Więcej na jej temat w osobnym wpisie, TUTAJ.

A tym czasem.... cicho tam pod sklepem! Słabą muzę gracie!

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł, ale jak widać nie przy każdej odżywce dobrze działa, co może bardzo zniechęcić :/

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tych produktach.

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/07/eye-cosmetics-eyebrows-and-make-up.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł ;)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.